ATTENTION

Selamat datang Di Blog Saya,disini merupakan Blog untuk saya menulis dan mengumpulkan berita dari berbagai sumber dan saya rangkum untuk disajikan kepada anda semua.

Artikel yang saya sajikan disini ada yang dari saya sendiri maupun dari sumber lain yang saya sadur dan yang saya sebutkan sumbernya .

Gambar yang saya muat disini saya ambil dari search google yang sesuai dengan artikel yang saya tampilkan.

Jika ada Pengaduan yang mengklaim artikel ataupun gambar dalam Blog saya ini sebagai miliknya, maka kami akan mengecek kebenaranya dan jika memang benar, kami bersedia menghapusnya dari Blog saya ini.

Sekali lagi niat kami hanya menginformasikan dan menyebarluaskan pengetahuan yang kami anggap perlu untuk kami berikan kepada umum tanpa berniat mengakui atau mengklaim artikel atau file yang bukan milik kami.

Terimakasih atas segala perhatian dari para pengunjung blog ini.

31 Januari 2012

Reg Organizer 5.40 Beta 2






Reg Organizer® is an extensive and extremely powerful set of registry tools required for effective system registry management. This software lets you view, edit and safely clean the registry. It allows to preview the registry files you want to import (including the ability to preview files directly from Windows Explorer). Includes registry cleaner, which will safely compact, repair and optimize the registry.

With Reg Organizer you can thoroughly search the registry to find all the keys related to a certain application - Reg Organizer does this job quicker and better than other similar programs. Other Reg Organizer features include the ability to find and replace the registry entries, automatic registry cleanup, Disk Cleanup tool, access to many undocumented Windows features. Plug-in expandability gives unlimited possibilities of third party enhancements.

Home Page - http://www.chemtable.com/

Download Disini

Categories Menarik Lainya